Saturday, April 19, 2008

Miss Brazil 2008


Natália Anderle
Miss Brazil 2008
Will be Natália the next Miss Universe ?
Será ela a prómixa Miss Universo?
Você está confiante para o Miss Universo?
Sim, estou muito confiante, como procurei estar em toda essa trajetória. Tenho aumentado os cuidados com o meu corpo, cabelo e pele e também melhorando minha dicção e desempenho na passarela. Além disso, quero ser reconhecida não só pela beleza, mas pelo meu conteúdo.


You are confident for the Miss Universe?
Yes, I am very confident, as I sought to be in all this trajectory. I have increased the care with my body, hair and skin and also improve my diction and performance on the bridge. Also, I want to be recognized not only for beauty but for my content.

Blog Archive


Mockingbird (produced By Eminem) - Eminem Mp3
Musicaddict.com